Wykorzystaj moc Silver Marketingu!
Pomagamy markom i firmom nawiązać kontakt z twórcami treści oraz konsumentami
w ich drodze do zakupu, aby zmienić ich w nabywców.
Zajmujemy się silver marketingiem kierowanym do baby boomers.
Obalamy na co dzień mity dotyczące grup docelowych 50+.
Silver tsunami to nasz żywioł!
Tylko nieco ponad 30% firm bierze pod uwagę preferencje starszych konsumentów i to wyłącznie w sytuacji, kiedy chcą sprzedać produkt bezpośrednio do nich skierowany.
"Boomer" nie oznacza jedynie osoby urodzonej w określonym czasie lub miejscu. Jest to ogólne określenie odnoszące się do dominujących trendów, wartości i obaw całego starszego pokolenia.
Osoby 50+ mają apetyt na życie, technologie i aktywne spędzanie czasu. Błędne jest przekonanie, że silverzy mało korzystają
z internetu i nie jest on dla nich istotny w pozyskiwaniu informacji na co dzień.
W szczególności grupa ta korzysta z poczty elektronicznej, poszukuje informacji i danych z różnych dziedzin, szuka konkretnych miejsc (lokalizatory, mapy etc.), korzysta z serwisów społecznościowych, kupuje przez internet, korzysta z bankowości internetowej, czyta aktualności.
Aby pozyskać starszych konsumentów, trzeba im poświęcić czas i uwagę. Większość managerów, polityków
i decydentów z różnych obszarów
albo nie przykłada do tego należytej wagi, albo wydaje się nie rozumieć wyzwań z tym związanych.
Wynika to z mitów, które powstały
na temat osób starszych.
Rób to, co kochasz i zarabiaj. Łączymy autorów treści z reklamodawcami oraz pomagamy tworzyć content
i budujemy zasięgi działań.
Dzięki temu możesz skupić się na tym,
co lubisz najbardziej - na swoich pasjach.
Strategia marketingowa
Silver influencerzy
Performance marketing
Silver content marketing
Silver Nextclick
Kreacje digital
Badania grupy 50+
Szkolenia
Publikacje
Eventy
Baby Boomers jest projektem realizowanym w Grupie AdNext przez agencję Mastermind Media, która działa w ekosystemie spółek marketingowych i technologicznych z dostępem do unikalnych kompetencji. Stawiamy czoło wyzwaniom dotyczącym grup docelowych 50+. Aby pozyskać starszych konsumentów, poświęcamy im czas i szczególną uwagę. Uwzględniamy różnorodność generacji silver.
Zapraszamy do współpracy!